Robotikos, 3D vizualinės grafikos ir įdomiojo mokslo būrelis
Robotikos, 3D vizualinės grafikos ir įdomiojo mokslo būrelis
- 2023-09-18
- Autorius: Administratorius
- Kategorija Naujienos

Renkame moksleivių grupes į robotikos, 3D vizualinės grafikos ir įdomiojo mokslo būrelį!
Žaismingų edukacinių užsiėmimų metu vaikai praktiškai išbandys inovatyvius technologinius įrankius ir susipažins su pagrindiniais kompiuterinės grafikos principais – išmoks išreikšti save, atskleisti savo kūrybiškumą, ugdys kritinį mąstymą, įgis komunikacijos įgūdžių.
Robotikos užsiėmimuose mokysimės programavimo pradžiamokslio („Scratch“), konstruosime ir programuosime robotus (LEGO). Sukonstravę robotus, vaikai išbandys savo įgytas žinias užprogramuodami juos įveikti kliūtis.
3D pagrindai. Vaikai supažindami su 3D modeliavimo, kompiuterinės grafikos ir vizualinio programavimo pagrindais. Taip pat išmoksta naudotis 3D spausdintuvu ir paruošti savo sukurtą modelį spausdinimui.
VCB STEAM laboratorija. Moksleiviai susipažins su technologijomis, naudojamomis jų kasdienėje aplinkoje, konstruodami Fischertechnnik modeliukus (optika, žalia energija, pneumatika ir elektronika). Vyresnių klasių mokiniai, susipažinę su robotikos ir programavimo pagrindais, galės išbandyti savo jėgas programuojant Arduino mikrovaldiklį Raspbery pi mikrokompiuteriu.
Programa yra pradžiamokslis, pritaikytas trims skirtingoms amžiaus grupėms. Užsiėmimai sudaryti iš 4 pamokų (pamokos susideda iš teorinių, praktinių ir kūrybinių užsiėmimų), vieną kartą per savaitę ir vyksta grupėse po 3 vaikus pirmadieniais 14.30 – 16.00 val. Grupės sudaromos pagal vaikų amžių: 1-4 kl., 5-8 kl., 9-12 kl.
Mokymai vyks Vilniaus centrinėje bibliotekoje (Žirmūnų g. 6).
Kviečiame registruotis į užsiėmimus užpildant registracijos formą, kurią rasite čia.
Su kiekvienu užsiregistravusiu susisieksime ir patikslinsime užsiėmimų laiką.
Daugiau informacijos el. paštu steam@vcb.lt