Kūrybos erdvė tampa atvira visiems norintiems
Kūrybos erdvė tampa atvira visiems norintiems
- 2019-10-29
- Autorius: Administratorius
- Kategorija Naujienos
Šių metų rugsėjį mūsų bibliotekoje pradėjo veikti Kūrybos erdvė, kurioje moksleiviai turi galimybę lavinti programavimo ir robotikos žinias STEAM būrelyje. Dvi dienas per savaitę 1-7 kl. moksleiviai atlieka mokslinius eksperimentus, į orą kelia dronus, neria į robotikos ir programavimo kodo paieškas, kelia hipotezes ir bando įveikti kliūčių ruožus.
Nuo lapkričio Kūrybos erdvė ir jos gėrybės atviros tampa ir visiems norintiems. Kiekvieną trečiadienį ir ketvirtadienį nuo 15 iki 19 val. kviečiame naudotis pažangia programine įranga bei išmanaisiais įrenginiais.
Kūrybos erdvėje rasite:
- grafinę planšetę „Wacom Intuos Pro L Paper North“, skirtą nuotraukų redagavimui arba piešinių kūrimui. Su šia planšete galite bet kokią savo idėją paversti skaitmeniniu menu, o bet kokį piešinį ar eskizą – neįtikėtinu ir spalvingu kūriniu.
- 3D spausdintuvą „Zortax M200“*. Tai didelių galimybių spausdintuvas, kuriuo galima spausdinti pačių sumodeliuotą arba jau paruoštą modelį: nuo kalėdinių žaisliukų iki knygų skirtukų. Prireikus, mūsų darbuotojai supažindins su svetainėmis, kuriose galite rasti norimą 3D modelį.*Plastikas 3D objektų spausdinimui nesuteikiamas.
- Negatyvų ir nuotraukų skenerį „Epson V600“, leidžiantį itin kokybiškai skenuoti negatyvus, foto juosteles, knygas, nuotraukas ir t.t.
- Išmaniuosius LEGO konstruktorius. Tai konstruktoriai su LEGO detalėmis, sensoriais ir kompiuteriniais blokais, skirti visiems inžinerijos mėgėjams nuo 5 iki 100+ metų.
- Kūrybinį paketą „Fujitsu Celsius W580“, skirtą garso ir vaizdo apdorojimui. Juo galima redaguoti paveikslėlius, vaizdo bei garso įrašus.
- Inžinerinį paketą „Fujitsu Celsius W580“ – kompiuterį, skirtą inžinieriniams darbams, 3D arba 2D projektų modeliavimui.
- Programavimo paketą „Fujitsu Esprimo K558“, skirtą visiems norintiems išmokti kurti puslapius, programuoti robotus.
- Mikrokompiuterį Micro:bit ir jo programavimo aplinką, kurioje galima atlikti įvairius eksperimentus, mokytis programavimo, o sukurtus projektus valdyti išmanaus telefono pagalba Bluetooth ryšiu.
- „Raspberry“ programavimo rinkinį, kuriuo galima pasidaryti išmanaus namo sprendimus (pavyzdžiui, judesio daviklį, praėjimo kontrolės valdymą ir pan.).
Kūrybos erdvė – puiki galimybė praplėsti žinias inžinerijos srityje, išbandyti elektroniką, mechaniką ir programavimą vienu metu, atskleisti savo kūrybinį potencialą.
Laukiame Jūsų!