PRAĖJĘS RENGINYS. Naujausios Giedriaus Drukteinio knygos „Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų“ pristatymas
PRAĖJĘS RENGINYS. Naujausios Giedriaus Drukteinio knygos „Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų“ pristatymas
Prasideda:
2019-01-03 17:30Baigiasi:
Vieta:
Vilniaus centrinė biblioteka |
Sausio 3 d., ketvirtadienį, 17.30 val. kviečiame į susitikimą su Giedriumi Drukteiniu ir jo naujausios knygos „Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų“ pristatymą Vilniaus centrinėje bibliotekojke (Žirmūnų g. 6), Konferencijų salėje (3 a.).
Rašytojas, lektorius ir komunikacijos konsultantas Giedrius Drukteinis pristato savo 9-ąją knygą „Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų“ – trečiąją kompanijų ir prekių ženklų istorijų trilogijos dalį.
Garsiausių pasaulio kompanijų sėkmės istorijos atrodo tviskančios ir nepriekaištingos, tačiau jos visos prasideda nuo žmonių. Naujausioje G. Drukteinio knygoje atskleidžiama, kad iš pirmo žvilgsnio turtingi ir sėkmingi verslininkai slepia ne tokius blizgančius ir tikrai intriguojančius savo verslo istorijų užkulisius.
Knygoje „Žmonės ir kompanijos: 50 sėkmės istorijų“ pasakojama apie žmones, sukūrusius žinomiausias ir įtakingiausias pasaulio kompanijas. Jie čia pasirodo visu savo žmogiškumu – su trūkumais, ydomis, skauduliais ir nusivylimais. Jų kelias į sėkmę dažnai buvo kur kas ilgesnis ir sunkesnis nei mums atrodo, o ir savo verslo išlaikymas bei klestėjimo užtikrinimas reikalauja jėgų, tvirto charakterio ir net savotiško fanatizmo.
Knygos autorius pasakoja apie tokias kompanijas kaip Google, Facebook, Ryanair, BMW, Calvin Klein, Gucci, Harley Davidson, Playboy. Kokie žmonės slepiasi po šiais pavadinimais, kieno idėjos ir pasiryžimas kurti tai, kas geriausia, lėmė, jog dabar džiaugiamės pigesnėmis kelionėmis, gražesniais drabužiais, patogia paieškos sistema ir daugiau bendraujame virtualiai nei iš tikrųjų?
Knygoje rasite istoriją apie pirmuosius daržinėje surinktus Harley Davidson motociklus, apie Playboy įkūrėjo vaikystę itin religingoje šeimoje, apie muštynėmis pasibaigdavusius Gucci vadovų posėdžius.
Šlovė, sėkmė ir pinigai turi savo kainą. Nebūtina būti genijumi, kad sukurtum įtakingą ir sėkmingą kompaniją, tačiau būtina nusiteikti, kad šį bei tą teks dėl to paaukoti. Vis dėlto šios istorijos, atskleidžiančios, kad viską sukuria tokie patys žmonės kaip mes, įkvepia nepasiduoti ir siekti užsibrėžtų tikslų dar aktyviau bei drąsiau.